Menu

Cart
A+ A A-
Christos Goulas

Christos Goulas

dotcom logo

Κύπρου 59, Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100, Ελλάδα
http://www.dot-com.gr
E-mail: cgoulas@dot-com.gr
URL Ιστότοπου: https://www.linkedin.com/in/christos-goulas-66a39084/

Μετατροπή Αρχείων PDF μορφής σε Word (.docx)

Πότε χρειάζεται μετατροπή ενός αρχείου PDF σε Microsoft Word;

H μετατροπή ενός ή περισσοτέρων αρχείων μορφής PDF σε αντίστοιχα μορφής Microsoft Word(*.docx) μπορεί να γίνει εφικτή. Πολλές φορές είναι αναγκαία η επεξεργασία κάποιου -ή κάποιων- αρχείων PDF μορφής. Δυστυχώς, σε αρκετές περιπτώσεις τα έντυπα της μορφής αυτής δεν είναι δυνατόν να δεχτούν την οποιαδήποτε επεξεργασία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους. Οι κυριότεροι λόγοι είναι ότι είτε το έντυπο είναι σκοπίμως "κλειδωμένο" με διάφορους τρόπους, είτε ο τρόπος με τον οποίο δημιουργήθηκε σε PDF μορφή δεν επιτρέπει την περαιτέρω επεξεργασία του. Συνήθως, οι χρήστες προσπαθούν να μετατρέψουν τέτοιας μορφής έντυπα σε μορφή του Microsoft Word, ώστε να μπορέσουν να τα επεξεργαστούν στην συνέχεια όπου στις περισσότερες των περιπτώσεων, η προσπάθεια τους καταλήγει σε παταγώδη αποτυχία.

Τι θα μπορούσε λοιπόν να κάνει κάποιος ώστε να διασφαλίσει μία αναγνώσιμη μορφή για επεξεργασία στο Microsoft Word (και όχι μόνο) ενός αρχείου μορφής PDF; 

Παρακαλώ σημειώστε σε αυτό το σημείο ότι ναι μεν η ακόλουθη μέθοδος θα σας φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα στην οθόνη σας, βεβαιωθείτε όμως ότι οι ενέργειες σας είναι σύμφωνες με τη νομοθεσία από την οποία τυχόν προστατεύεται το αρχικό έντυπο (πηγαίο αρχείο θα το ονομάζουμε από εδώ και πέρα).

Διαδικασία μετατροπής PDF αρχείου σε Microsoft Word

Η διαδικασία που θα απαιτηθεί θα χρειαστεί δύο βήματα από μεριάς σας. Θα πρέπει να βρούμε ένα εργαλείο μετατροπής PDF αρχείων σε Word (.doc/.docx) αφενός. Στην περίπτωση όπου δεν παραχθεί μία αναγνώσιμη μορφή του πηγαίου αρχείου σε Microsoft Word μορφή, θα πρέπει να εξετάσουμε αφενός εάν το εργαλείο το οποίο και επιλέξαμε επιτρέπει την επιβολή να κωδικοποιήσουμε το έντυπο (πηγαίο αρχείο) από την αρχή. Εάν όχι, θα πρέπει να βρούμε ένα εργαλείο (μετατροπέα) το οποίο και να υποστηρίζει τη λειτουργία αυτή (της επιβολής της κωδικοποίησης του πηγαίου αρχείου).

Η διαδικασία που αναφέρεται σε αυτό το άρθρο για την ορθή μετατροπή του PDF αρχείου σας σε μορφή Microsoft Word(.docx), είναι διαχωρισμένη σε δύο μεθόδους. Η πρώτη μέθοδος (σύντομη αλλά με όχι σίγουρα αποτελέσματα), επιχειρεί την απευθείας μετατροπή του αρχείου σας σε μορφή .docx(Microsoft Word). Στη δεύτερη μέθοδο επιχειρείται η οπτική αναγνώριση χαρακτήρων του πηγαίου αρχείου όπου κατά την ολοκλήρωση του θα λάβετε ένα νέο αρχείο PDF. Αυτό το αρχείο στη συνέχεια θα πρέπει να το υποβάλετε σύμφωνα με την πρώτη μέθοδο προς μετατροπή. Εάν στο έντυπο σας ενδιαφέρουν και άλλα στοιχεία, όπως π.χ. τα πλαίσια που εμπεριέχουν κείμενο, θα πρέπει να "παίξετε" λίγο με τις ρυθμίσεις (ενδεικτικά κατά τις επιλογές για μετατροπή εκεί που λέει κείμενο/text μπορείτε να επιλέξετε το blocks). Για τη μετατροπή χρησιμοποιούμε ένα δωρεάν εργαλείο στον παγκόσμιο ιστό.

Μέθοδος 1 - Απευθείας μετατροπή PDF σε Word

Η διαδικασία είναι πολύ απλή, το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε ποιά αρχεία PDF θέλετε να μετατραπούν και κατόπιν επεξεργασίας θα σας δωθεί η δυνατότητα να τα "κατεβάσετε". Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ανάγνωση του αρχείου ή το αρχείο σας δεν είναι για οποιονδήποτε λόγο αναγνωρίσιμο από το Microsoft Word, παρακαλώ δοκιμάστε τη μέθοδο 2.

https://tools.pdf24.org

 

 

Μέθοδος 2 - Αναγνώριση χαρακτήρων PDF αρχείου και δημιουργία εκ νέου PDF αρχείου

Σημείωση: Παρακαλώ σημειώστε ότι με την ολοκλήρωση της δημιουργίας του νέου αρχείου PDF από το πηγαίο με αυτήν τη μέθοδο, θα πρέπει να υποβάλετε προς μετατροπή το νέο PDF αρχείο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο 1 παραπάνω για να μπορέσετε να λάβετε το αρχείο σας σε μορφή .docx(Microsoft Word).

Στην περίπτωση όπου τα παρχθέντα αρχεία (π.χ. Microsoft Word μορφής), δεν είναι αναγνώσιμης μορφής θα πρέπει να δοκιμάσετε την επιβολή κωδικοποίησης τους (χρησιμοποιώντας την τεχνική της αναγνώρισης χαρακτήρων από την αρχή). Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν την δυνατότητα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον σύνδεσμο που ακολουθεί και δοκιμάστε τις ρυθμίσεις όπως αυτές εμφανίζονται στις παρακάτω εικόνες. Παρακαλώ σημειώστε ότι για να έχουμε τις καλύτερες δυνατές πιθανότητες μετατροπής αργότερα με αυτήν τη μέθοδο, θα πρέπει να ορίσουμε ποιά είναι η γλώσσα του εγγράφου όπως επίσης και αν θέλουμε το φόντο του εγγράφου να αφαιρεθεί σε περίπτωση όπου υπάρχει κάποιο υδατογράφημα κλπ.. Η μέθοδος αυτή ενδέχεται να καθυστερήσει αρκετή ώρα ανάλογα με τον όγκο εργασίας λόγω υποβολών που έχουν οι servers τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

https://tools.pdf24.org/el/ocr-pdf

 

 

Σε αυτό το σημείο σημειώστε ότι παραχθέν αρχείο θα είναι πάλι της μορφής PDF, αυτήν την φορά όμως με τους χαρακτήρες έτοιμους για εφαρμογή της μετατροπής σε Microsoft Word σύμφωνα με την μέθοδο 1. Οι ακόλουθες ρυθμίσεις όπως αυτές εμφανίζονται στην παρακάτω εικόνα θα πρέπει να σας παράξουν ένα PDF αρχείο έτοιμο για μετατροπή σε μορφή Microsoft Word (ή κάποιας άλλης) χρησιμοποιώντας κατόπιν τη μέθοδο 1.

pdf ocr

 

Διαβάστε περισσότερα...

TAPI Caller ID

Το TAPI Caller ID είναι μία εφαρμογή η οποία σας δίνει μία πλήρη εικόνα των εξερχομένων και εισερχομένων κλήσεων από και προς τον χώρο εργασίας σας. Είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο στα χέρια σας εφόσον αξιοποιηθεί σωστά αφού σας δίνει τη δυνατότητα της άμεσης πρόσβασης σε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας και όχι μόνο που αφορούν τους συναλλασσομένους σας.

Το TAPI Caller ID στηρίζεται στην παρουσία του Microsoft Outlook, το οποίο και θα χρησιμοποιήσει αρχικά ως «βάση» για τις επαφές σας. Τις επαφές αυτές μπορείτε να επιλέξετε να τις εισάγετε εναλλακτικά σε μία βάση δεδομένων της Access η οποία και συνοδεύει την εφαρμογή. Από εκεί και πέρα, χρησιμοποιώντας το TAPI Caller ID, θα δείτε τρομακτική διαφορά στον τρόπο λειτουργίας σας όσον αφορά τη διαχείριση των επαφών σας.

Το TAPI Caller ID, ουσιαστικά ολοκληρώνει το Microsoft Outlook όσον αφορά το θέμα τηλεφωνίας. Δεν έχει στόχο την αντικατάσταση του Microsoft Outlook το οποίο και δίνει πολύ περισσότερες δυνατότητες από τη διαχείριση των επαφών σας. Ο χειρισμός των επαφών σας πλέον γίνεται από την ίδια την εφαρμογή, η οποία και αποθηκεύει τις όποιες αλλαγές πραγματοποιήσετε στη βάση δεδομένων της αλλά και στις αντίστοιχες επαφές στο Outlook. Εάν για παράδειγμα επιλέξετε να δημιουργήσετε μία νέα επαφή, η επαφή αυτή θα δημιουργηθεί αυτομάτως και στο Microsoft Outlook.

Το TAPI Caller ID έρχεται με δικό του Dialer, φοβερά απλουστευμένο και γρήγορο. Από εκεί θα πραγματοποιήσετε τις εξερχόμενες κλήσεις σας και την κύρια διαχείριση των επαφών σας. Υπάρχει επίσης αρχείο καταγραφής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με όλα τα στοιχεία τους , π.χ. το ονοματεπώνυμο του συνομιλητή σας, την ημερομηνία και ώρα, τη διάρκεια της κλήσης κλπ. Εμφανίζονται επίσης και οι σημειώσεις της κάθε επαφής σας στο Microsoft Outlook μόλις επιλέξετε να ανοίξετε την καρτέλα για την επαφή σας. Σας δίνεται η δυνατότητα της άμεσης κλήσης προς τις επαφές σας, της άμεσης αποστολής email προς αυτές (μόνο το πρώτο email της κάθε επαφής χρησιμοποιείται).

Η εφαρμογή διατίθεται σε δύο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά. Απαραίτητη προϋπόθεση λειτουργίας της εφαρμογής είναι ένας υπολογιστής με Microsoft Windows 7 τουλάχιστον, μία συσκευή τηλεφωνίας η οποία να συνοδεύεται και από ένα πρόγραμμα οδήγησης(driver) TAPI, όπως επίσης και η παρουσία του Microsoft Office στον υπολογιστή σας (τουλάχιστον Microsoft Outlook 2007 και η αντίστοιχη Microsoft Access).

Διαβάστε περισσότερα...

Εκτύπωση Παραστατικών και Αποθήκευση σε PDF μορφή

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ (ΜΕ ΣΗΜΑΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ)

-Είναι κάτι το οποίο δεν το διαχειρίζεται εσωτερικά το Spread αφού η υπογραφή προστίθεται από το φορολογικό μηχανισμό. Το οποίο και σημαίνει ότι ενδέχεται να λύσει τα χέρια σχετικά με αυτό το θέμα σε όσους αποζητούν λύση, χρησιμοποιώντας και άλλες εφαρμογές και όχι μόνο το Spread αποκλειστικά-.

Πάντα προτείνω φορολογικούς μηχανισμούς που συνοδεύονται από το το Signature Processor. Δεν παίρνω καμία προμήθεια από την εταιρεία, ούτε έχω κανένα όφελος. Ούτε τους προμηθεύω ο ίδιος (προς το παρόν τουλάχιστον). Αυτό βρήκα πιο βολικό, αυτό έβαλα και πάνω σε αυτό δουλεύω. Θεωρώ ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα η παρούσα λύση να εφαρμοστεί και σε φορολογικούς μηχανισμούς με άλλα συνοδευτικά προγράμματα.

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι στραβό μπορεί να τύχει κατά την εκτύπωση με την υπογραφή του μηχανισμού και κατόπιν να αρχίσουμε τα τηλέφωνα στους λογιστές για ακυρώσεις κλπ., υπήρχε εδώ και καιρό η αντίληψη ότι τα ολοκληρωμένα παραστατικά του προγράμματος (τα παραστατικά ΜΕ σήμανση από τον μηχανισμό), θα πρέπει να αποθηκεύονται σε μορφή PDF παράλληλα με την εκτύπωση.

Το Spread ΔΕΝ δημιουργεί υπογραφές, ο φορολογικός μηχανισμός είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία τους. Παρέχει όμως όλες τις απαραίτητες παραμέτρους ώστε ο μηχανισμός να αναγνωρίσει το παραστατικό και να το σημάνει με την αντίστοιχη υπογραφή. Καλύπτονται όλες οι παράμετροι μέχρι και τις τελευταίες ΠΟΛ του υπουργείου σχετικά με τη δημιουργία των αρχείων υπογραφών.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PDF ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ (ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ)


Για τη δημιουργία των PDF ταυτοχρόνως με την εκτύπωση, χρησιμοποίησα το PDFCreator 1.7.1. Η έκδοση 1.7.3 είναι η τελευταία που βρήκα η οποία και δεν χρησιμοποιεί .NET Framework, αλλά όλα τα Links περιείχαν ιούς. Δεν χρησιμοποίησα πιο νέα έκδοση διότι επιβαρύνουν πολύ περισσότερο το σύστημα!

Το κατέβασα από εδώ:

http://orbitaldownloads.com/pdfcreator_1.7.1/ (το link φαίνεται να μη δουλεύει πλέον οπότε μπορεί κανείς να το αναζητήσει στο διαδίκτυο).

  1. Εμπορική Διαχείριση

    1. Επιλογή Παραστατικού
    2. Επιλογή Πελάτη
    3. Επιλογή Ειδών

    Barcode, Συμβάσεις Πελατών & Προτιμολόγια!

    Διαδικασία Τιμολόγησης
  2. Ταχύτατη καταχώρηση Πελατών/Προμηθευτών!

    Ο χρήστης εισάγει το Α.Φ.Μ. και τα
    στοιχεία αντλούνται απο το TaxisNet!

    Εναλλακτικά εισάγονται στοιχεία και με
    μη αυτόματο τρόπο.

    Νέος Πελάτης Προμηθευτές
  3. Γρήγορη επανέκδοση παραστατικών!

    Επιλέξτε τα παραστατικά που επιθυμείτε και κάνετε τα επανέκδοση με το πάτημα ενός κουμπιού!

    Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών
  4. Προτιμολόγια και Προσφορές!

    Δημιουργήστε προσφορές με προτιμολόγια σε χρόνο ρεκόρ! Κατόπιν, μετασχηματίστε τα σε κανονικά παραστατικά!

    Νέο Προτιμολόγιο Μετασχηματισμός
  5. Πραγματική εικόνα Αποθήκης!

    Με πολλές επιλογές, σε πανεύκολο περιβάλλον! Περιθώρια κέρδους, κατηγορίες-υποκατηγορίες, απόθεμα και πολλά φίλτρα!

    Προϊόντα Κινήσεις Ειδών
  6. Δαπάνες και Πάροχοι!

    Εισάγετε τους Παρόχους σας και κατόπιν δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες ή μη Δαπάνες, οι οποίες και 'προστίθενται' στην εικόνα της επιχείρησης!

    Δαπάνες Πάροχοι
  7. Κινήσεις Πελατών-Προμηθευτών-Ειδών και Καταστάσεις

    Όλες οι κινήσεις των συναλλαγών σας και μη, με πολλά φίλτρα και πλήρεις καταστάσεις, σε πολύ απλά βήματα!

    Κινήσεις Πελατών Καταστάσεις
  8. Αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας / Στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων!

    Ορίστε μία διαδρομή και το πρόγραμμα θα παράγει αυτομάτως αντίγραφα ασφαλείας! Δείτε στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων των πελατών σας!

    Backup Κινήσεις Πελατών

Εν μέσω δοκιμών παρατήρησα κάποιες δυσλειτουργίες και η καλύτερη και πιο απροβλημάτιστη ρύθμιση για τη δική μου περίπτωση είναι η ακόλουθη:
Στο Signature Processor, ως εκτυπωτή εξόδου ορίστε τον εκτυπωτή που δημιουργήθηκε από την εγκατάσταση του PDFCreator (εγώ τον μετονόμασα σε 'ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ').

Στο PDFCreator πηγαίνουμε Εκτυπωτής - Επιλογές και

Στην καρτέλα:

  • Έγγραφο -> Ιδιότητες εγγράφου 2, τσεκάρουμε την επιλογή 'Χρήση σταθερού μεγέθους χαρτιού' και επιλέγουμε Α4.
  • Αυτόματη Αποθήκευση, δείτε την αντίστοιχη εικόνα και ορίστε τις δικές σας διαδρομές
  • Εκτύπωση, δείτε επίσης την αντίστοιχη εικόνα, στο ερώτημα χρήστη η επιλογή ΚΛΕΙΣΤΟ ζητάει πάντα US-Letter χαρτί σε εμένα. Όπως το έχω στην εικόνα δουλεύει κανονικά χωρίς προβλήματα.

Σημείωση: Η εκτύπωση καθυστερεί κάποια δευτερόλεπτα παράλληλα με την εξαγωγή σε PDF. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΟΜΩΣ με τις πιο νέες εκδόσεις του PDFCreator.


Διαβάστε περισσότερα...

Botanical Medicine Suite - General Parameters (Settings)

The 'General Parameters' form consists of two tabs currently. The first tab is named 'Folder Paths'. You can view/edit all the folders (full paths) that the application relies upon. Some of these folders are used when exporting lists or details. For example, when you export your patients' list to a PDF format file, the PDF to be created will reside in the folder which is displayed in the Patient Lists path on this form. You can change the path by clicking on the 'Browse' button. Please ensure that you choose a valid path that will be available at all times while the application is running. Normally, you shouldn't need to worry about changing any folder's path within this form. Once you select another path the changes will take effect immediately.

Note: Some of the folder paths are used internally by the application and therefore cannot be changed.

The second tab is named 'Others'. As more options are included in the application with every updated version, it is highly likely that these tabs will be moved or renamed or changed, to reflect any additions made. In the 'Others' tab, you can choose whether you want to use US dates format (mm/dd/yyyy) or not (dd/mm/yyyy). You can also set some predefined subjects for your e-mail messages dependent on what you are going to be sending as attachments in the future. For example, if you set an e-mail subject for your patients as "Patient Detailed Report", when you send an e-mail message through Outlook to one of your patients and decide to attach his/her detailed report, you will notice that the subject of the e-mail subject will be set as "Patient Detailed Report". The very same principle applies to the rest of the textboxes available here. The value for each textbox on this form gets auto-saved once updated and therefore the form does not have a save button to reflect any changes that may have been made.

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS
elenfrdeites

Log In or Register