Menu

Cart
A+ A A-
Christos Goulas

Christos Goulas

dotcom logo

Κύπρου 59, Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100, Ελλάδα
http://www.dot-com.gr
E-mail: cgoulas@dot-com.gr
URL Ιστότοπου: https://www.linkedin.com/in/christos-goulas-66a39084/

Νέα Εγγραφή / Επεξεργασία Εγγραφής (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ)

Σε αυτή τη φόρμα εμφανίζονται όλα τα στοιχεία τα οποία μπορούμε να συμπληρώσουμε για την κάθε εγγραφή της βάσης δεδομένων του προγράμματος. Υπάρχουν κάποια απαραίτητα πεδία (όπως π.χ. ο Αριθμός Πρωτοκόλλου της εγγραφής, το επώνυμο και το όνομα του παιδιού), τα οποία και θα πρέπει να συμπληρωθούν προκειμένου να προχωρήσει η καταχώρηση των δεδομένων μας.

Η φόρμα 'ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ' έχει μία και μόνο καρτέλα δομημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ευκολότερα διαχειρίσιμα τα δεδομένα μας στη Λίστα Εγγραφών. Στην καρτέλα αυτήν, μπορούμε να δούμε/συμπληρώσουμε στοιχεία όπως π.χ. την επωνυμία του πατέρα, την εργασία της μητέρας, τα αντίστοιχα τηλέφωνα, τον διακριτικό τίτλο για την εγγραφή, τις σημειώσεις/παρατηρήσεις κλπ. Στη δεξιά πλευρά της φόρμας βλέπουμε τα κριτήρια μοριοδότησης. Μπορούμε να επιλέξουμε τα αντίστοιχα πλαίσια και βλέπουμε στην κορυφή της καρτέλας τα μόρια να προστίθενται ή να αφαιρούνται σύμφωνα με τις επιλογές μας. Πληκτρολογούμε την ημερομηνία γέννησης του τέκνου που αφορά η εγγραφή μας ή και το εισόδημα της οικογένειας, τα οποία υπό προκαθορισμένες συνθήκες θα μας επιφέρουν επιπλέον μοριοδότηση. Τέλος επιλέγουμε και τους προτιμώμενους παιδικούς ή βρεφονηπιακούς σταθμούς. 

Η μοριοδότηση για την κάθε εγγραφή στη βάση δεδομένων γίνεται με βάση τις παρακάτω επιλογές/κριτήρια:

  • Γονέας Στρατευμένος / Φοιτητής / Φυλακισμένος
  • Γονείς Διαζευγμένοι / Μονογονεϊκή Οικογένεια / Τέκνο Ορφανό
  • Οικογένεια όπου υπάρχουν μέλη Α.Μ.Ε.Α.
  • Οικογένεια όπου και οι δύο γονείς είναι εργαζόμενοι
  • Προτίμηση Παιδικού Σταθμού πλησίον της οικίας
  • Δεύτερο / Τρίτο και Τέταρτο παιδί στην οικογένεια
  • Εισόδημα

Στο πεδίο των σημειώσεων/παρατηρήσεων μπορείτε να καταχωρήσετε έως και 65000+ χαρακτήρες και η συμπεριφορά του πλήκτρου Enter αλλάζει σε νέα γραμμή (αντί να μεταβεί στο επόμενο πεδίο της φόρμας). Εάν επιλέξετε το κείμενο που εισάγατε ή ένα μέρος του, θα δείτε ότι θα σας εμφανιστεί ένας μίνι επεξεργαστής κειμένου πάνω από την επιλογή σας τον οποίο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη μορφοποίηση του κειμένου σας. Σημειώστε εδώ ότι η μορφοποίηση της φόρμας στο πεδίο των σημειώσεων ΔΕΝ ακολουθείται στην εκτύπωση (το κείμενο εκτυπώνεται ως απλό κείμενο). Τέλος, εάν δεν πληκτρολογήσουμε ένα διακριτικό τίτλο για την εγγραφή στη βάση δεδομένων, η εφαρμογή θα δημιουργήσει αυτομάτως έναν κατά την αποθήκευση της μορφής ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ (αποκτώντας τις πληροφορίες από τα αντίστοιχα πεδία της φόρμας). Η αποθήκευση λαμβάνει χώρα κατά το κλείσιμο της φόρμας όπου το πρόγραμμα ελέγχει για τυχόν αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν και αναλόγως σας προτρέπει για την αποθήκευση των δεδομένων σας ή όχι.

Διαβάστε περισσότερα...

Λίστα Εγγραφών

Στη φόρμα "Λίστα Εγγραφών", μπορείτε να έχετε μία άμεση πληροφόρηση για όλες τις εγγραφές που έχετε καταχωρήσει στη βάση δεδομένων της εφαρμογής. Μπορείτε να ταξινομήσετε τη λίστα βάση των ετικετών της, με αύξουσα ή φθίνουσα σειρά, π.χ. με βάση το επώνυμο παιδιού σε αύξουσα ή φθίνουσα σειρά. Το ίδιο συμβαίνει χρησιμοποιώντας και τις υπόλοιπες ετικέτες της λίστας.

Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε τις εμφανίσεις της λίστας με δύο τρόπους. Ο ένας είναι προφανής. Επιλέγετε π.χ. το πεδίο ΄Οικογένεια με ΑΜΕΑ'  και σας εμφανίζονται όλες οι εγγραφές όπου έχετε δηλώσει ενεργό το πλαίσιο της οικογένειας με ΑΜΕΑ. Αντίστοιχα, όταν επιλέξετε π.χ. το ΄Π.Σ. πλησίον της Οικίας', θα εμφανιστούν οι αντίστοιχες εγγραφές. Παρακαλώ σημειώστε ότι μπορείτε να επιλέξετε πολλαπλά πλαίσια και στην περίπτωση αυτή η λίστα των εγγραφών σας θα ανανεωθεί με μία πιο εξεζητημένη αναζήτηση. Ο άλλος τρόπος είναι η στιγμιαία αναζήτηση (Instant Search) όπου κατά την πληκτρολόγηση φιλτράρονται και τα αποτελέσματα της λίστας. Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι η στιγμιαία αναζήτηση θα επιφέρει αποτελέσματα ασχέτως των υπολοίπων πλαισίων που παρέχονται από την εφαρμογή! Τέλος, για ακόμα πιο εξεζητημένες αναζητήσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αντίστοιχο κουμπί της κορδέλας, το ΄Αναζήτηση με φίλτρα΄. Εδώ μπορείτε να δηλώσετε τα πάντα συνδυαστικά, από το τηλέφωνο του πατέρα/μητέρας μέχρι και τις παρατηρήσεις. Δεν είναι απαραίτητο να ταιριάζει πλήρως το κείμενο στο αντίστοιχο κείμενο που αφορά το αποτέλεσμα της αναζήτησης. Ακόμα και ένα γράμμα κάνει τη διαφορά.

  1. Εμπορική Διαχείριση

    1. Επιλογή Παραστατικού
    2. Επιλογή Πελάτη
    3. Επιλογή Ειδών

    Barcode, Συμβάσεις Πελατών & Προτιμολόγια!

    Διαδικασία Τιμολόγησης
  2. Ταχύτατη καταχώρηση Πελατών/Προμηθευτών!

    Ο χρήστης εισάγει το Α.Φ.Μ. και τα
    στοιχεία αντλούνται απο το TaxisNet!

    Εναλλακτικά εισάγονται στοιχεία και με
    μη αυτόματο τρόπο.

    Νέος Πελάτης Προμηθευτές
  3. Γρήγορη επανέκδοση παραστατικών!

    Επιλέξτε τα παραστατικά που επιθυμείτε και κάνετε τα επανέκδοση με το πάτημα ενός κουμπιού!

    Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών
  4. Προτιμολόγια και Προσφορές!

    Δημιουργήστε προσφορές με προτιμολόγια σε χρόνο ρεκόρ! Κατόπιν, μετασχηματίστε τα σε κανονικά παραστατικά!

    Νέο Προτιμολόγιο Μετασχηματισμός
  5. Πραγματική εικόνα Αποθήκης!

    Με πολλές επιλογές, σε πανεύκολο περιβάλλον! Περιθώρια κέρδους, κατηγορίες-υποκατηγορίες, απόθεμα και πολλά φίλτρα!

    Προϊόντα Κινήσεις Ειδών
  6. Δαπάνες και Πάροχοι!

    Εισάγετε τους Παρόχους σας και κατόπιν δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες ή μη Δαπάνες, οι οποίες και 'προστίθενται' στην εικόνα της επιχείρησης!

    Δαπάνες Πάροχοι
  7. Κινήσεις Πελατών-Προμηθευτών-Ειδών και Καταστάσεις

    Όλες οι κινήσεις των συναλλαγών σας και μη, με πολλά φίλτρα και πλήρεις καταστάσεις, σε πολύ απλά βήματα!

    Κινήσεις Πελατών Καταστάσεις
  8. Αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας / Στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων!

    Ορίστε μία διαδρομή και το πρόγραμμα θα παράγει αυτομάτως αντίγραφα ασφαλείας! Δείτε στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων των πελατών σας!

    Backup Κινήσεις Πελατών

Τη φιλτραρισμένη λίστα (ή τη μη φιλτραρισμένη), μπορείτε να την εξάγετε απευθείας σε PDF ή XLS μορφή μέσω του κουμπιού "Εξαγωγή Λίστας σε Αρχείο". Το πρόγραμμα θα ρωτήσει για επιβεβαίωση και κατόπιν θα σας ζητηθεί να δώσετε ένα τίτλο για τα δεδομένα που θα εξαχθούν (προαιρετικό). Κατόπιν, θα σας ειδοποιήσει ως προς την διαδρομή όπου εξήχθη το αρχείο PDF ή XLS. Μπορείτε επίσης, κάνοντας κλικ στο κουμπί "Εκτύπωση Λίστας" να λάβετε μία έκθεση έτοιμη για εκτύπωση μέσω πάλι της αντίστοιχης διαδικασίας. Εάν κάνετε διπλό κλικ στην επιλεγμένη εγγραφή της λίστας, θα σας ανοίξει η φόρμα "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ", όπου μπορείτε να δείτε και να επεξεργαστείτε τις λεπτομέρειες της αντίστοιχης εγγραφής στη βάση δεδομένων της εφαρμογής. Το κουμπί "Νέα Εγγραφή" θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μία νέα εγγραφή στη βάση δεδομένων της εφαρμογής. Το κουμπί ΄Εκτύπωση Εγγραφής΄ θα σας επιστρέψει μία έκθεση στην οθόνη σας με τα στοιχεία της εγγραφής που έχετε επιλέξει. Το κουμπί 'Αποστολή Εγγραφής με E-mail΄, θα σας δώσει τη δυνατότητα να αποστείλετε ένα νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισυνάπτοντας αυτομάτως την αντίστοιχη έκθεση με στα στοιχεία της εγγραφής που έχετε επιλέξει στη λίστα. Αντίστοιχα απλές λειτουργίες βρίσκονται στα κουμπιά 'Επεξεργασία Εγγραφής΄και ΄Διαγραφή Εγγραφής΄.

Θα βρείτε μετά τις χρήσεις με τα κουμπιά για τις αντίστοιχες λειτουργίες τους('Ανοιγμα Νέας Χρήσης΄, ΄Αλλαγή Χρήσης΄ και ΄Διαγραφή Χρήσης΄. Ως χρήση εννοούμε όλα τα δεδομένα που αφορούν ένα συγκεκριμένο εύρος ημερομηνιών(π.χ. από 01/01/2020 έως 31/12/2020). Τέλος θα βρείτε όλα τα κουμπιά που αφορούν τις βοηθητικές λειτουργίες της εφαρμογής (Έλεγχος της βάσης δεδομένων΄, ΄Αντίγραφο Ασφαλείας΄, ΄Ορισμός Βάσης Δεδομένων΄, ΄Αναβάθμιση Εφαρμογής΄, ΄Στοιχεία Εταιρείας΄ και τέλος ΄Βοηθητικές Φόρμες΄).

  • Ο Έλεγχος της βάσης δεδομένων επιχειρεί μεταξύ άλλων να να επαναφέρει τη δομή των πινάκων των δεδομένων σας σε περίπτωση αποτυχίας σε μία συμβατή μορφή.
  • Το Αντίγραφο Ασφαλείας (backup) θα σας επιτρέψει να ορίσετε σε ποιά διαδρομή να αποθηκεύονται αντίγραφα ασφαλείας της εφαρμογής κατά την έξοδο σας από το πρόγραμμα, όπως επίσης και πόσες ημέρες πίσω θέλετε να κρατάτε αντίγραφα ασφαλείας στη συγκεκριμένη διαδρομή.
  • Ο Ορισμός της Βάσης Δεδομένων χρησιμοποιείται ώστε να συνδέσουμε την εφαρμογή με τη βάση δεδομένων σε περίπτωση όπου έχουμε μετακινήσει τη βάση δεδομένων σε άλλο σημείο πέραν του προκαθορισμένου.
  • Για τη λειτουργία της φόρμας ΄Στοιχεία Εταιρείας΄ μιλήσαμε πιο πάνω.
  • Οι Βοηθητικές Φόρμες θα σας επιτρέψουν να εισάγετε νέες εργασίες και παιδικούς σταθμούς ώστε να μην χρειάζεται κάθε φορά να τους πληκτρολογείτε, θα τους επιλέγετε μέσω σύνθετου πλαισίου εντός της φόρμας επεξεργασίας της εγγραφής.

Κάνοντας διπλό κλικ σε κάποιο πεδίο της επιλεγμένης εγγραφής της λίστας, θα μεταφερθείτε αναλόγως στη φόρμα επεξεργασίας της εγγραφής (εάν εξακολουθεί να υπάρχει στη βάση δεδομένων του προγράμματος) ή στο έντυπο του παραστατικού που επιλέξατε.

Διαβάστε περισσότερα...

Διαχείριση Π.Α.Κ.Π.Π.Ο. Δήμου Ηγουμενίτσας - Πρόγραμμα Μοριοδότησης - Τοποθέτησης σε Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς

Με τη βοήθεια των μελών του Π.Α.Κ.Π.Π.Ο. (Προσχολική Αγωγή, Κοινωνική Προστασία και Πολιτισμός) του Δήμου Ηγουμενίτσας, η εφαρμογή αυτή επιτρέπει την αυτόματη μοριοδότηση αλλά και εν μέρει την τοποθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας στα αντίστοιχα κέντρα (βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς). Η εφαρμογή χρησιμοποιώντας τις αυτόνομες ρουτίνες τόσο του .COM Spread αλλά και του Botanical Medicine Suite αναπτύχθηκε ταχύτατα και εξελίσσεται κανονικά. Στόχο έχει τη διευκόλυνση αλλά και την άμεση πληροφόρηση του χρήστη σε όλα τα επίπεδα για τις εγγραφές που έχουν πραγματοποιηθεί όσο και την άμεση παραγωγή των καταστάσεων που απαιτούνται. Επιτρέπει το γρήγορο υπολογισμό μοριοδότησης για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, βάσει των διαφόρων κριτηρίων που επιλέγει ο χρήστης για την τοποθέτηση τους στους αντίστοιχους παιδικούς σταθμούς. Η δημιουργία καταστάσεων με την κατάταξη/τοποθέτηση τους γίνεται εύκολα και γρήγορα.

Η εφαρμογή απευθύνεται αποκλειστικά σε οργανισμούς κοινωνικής πρόνοιας/μέριμνας/προστασίας με αντικείμενο την τοποθέτηση παιδιών προσχολικής ηλικίας στους κατά τόπους Παιδικούς/Βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Το πρόγραμμα προαπαιτεί την ύπαρξη στον ηλεκτρονικό υπολογιστή σας, της Microsoft Access και του Microsoft Outlook, έκδοση τουλάχιστον 2007 με εγκατεστημένο το Service Pack 3 για το Office 2007. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και νεότερες εκδόσεις του Microsoft Office.

Μερικές από τις δυνατότητες της εφαρμογής:

  • Εύκολη εγκατάσταση - μπορεί να στηθεί και ως portable
  • Αυτοματοποιημένα αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων κατά την έξοδο από την εφαρμογή
  • Παρέχεται η δυνατότητα μεταβολής τιμών κριτηρίων μοριοδότησης αλλά και ηλικιών για τους αντίστοιχους παιδικους και βρεφονηπιακούς σταθμούς
  • Άμεση εκτύπωση καταστάσεων - εξαγωγής δεδομένων σε μορφή PDF και XLS
  • Συνδυασμένα φίλτρα αναζήτησης εγγραφών
  • Πλήρης λειτουργία Χρήσεων (διαφορετικά δεδομένα σε κάθε χρήση) 
  • Άμεση διασύνδεση με Microsoft Outlook για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(αυτοματοποιημένες επισυνάψεις καταστάσεων)

Η μοριοδότηση για την κάθε εγγραφή στη βάση δεδομένων γίνεται με βάση τις παρακάτω επιλογές/κριτήρια:

  • Γονέας Στρατευμένος / Φοιτητής / Φυλακισμένος
  • Γονείς Διαζευγμένοι / Μονογονεϊκή Οικογένεια / Τέκνο Ορφανό
  • Οικογένεια όπου υπάρχουν μέλη Α.Μ.Ε.Α.
  • Οικογένεια όπου και οι δύο γονείς είναι εργαζόμενοι
  • Προτίμηση Παιδικού Σταθμού πλησίον της οικίας
  • Δεύτερο / Τρίτο και Τέταρτο παιδί στην οικογένεια
  • Εισόδημα

Η φιλοσοφία για τη λειτουργία της εφαρμογής είναι πολύ απλή. Ο χρήστης συμπληρώνει αρχικά τα 'Στοιχεία Εταιρείας', τα μοναδικά στοιχεία δηλαδή του οργανισμού όπου εργάζεται. Κατόπιν, πρέπει να συμπληρωθούν στις Βοηθητικές Φόρμες οι Παιδικοί/Βρεφονηπιακοί σταθμοί. Τέλος, χρησιμοποιούμε τη φόρμα καταχώρησης για τα στοιχεία της κάθε εγγραφής που θέλουμε να αποθηκεύσουμε στη βάση δεδομένων. Χρησιμοποιώντας την πολυ-λειτουργική λίστα εγγραφών, μας δίνεται η δυνατότητα ταχύτατης αναζήτησης των εγγραφών μας χρησιμοποιώντας τις πολλαπλές επιλογές φίλτρων που μας παρέχονται από την εφαρμογή.

Οι φόρμες που χρησιμοποιούνται εντός της εφαρμογής θυμίζουν τις αντίστοιχες του .COM Spread και του Botanical Medicine Suite. Τουτέστιν, η φιλοσοφία της εφαρμογής ακολουθεί πιστά το μοτίβο που χρησιμοποιήθηκε και στις άλλες δύο. Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τις κύριες φόρμες της εφαρμογής. 

 

Διαβάστε περισσότερα...

Προώθηση σε Ιστότοπο ή σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;

Όλο και περισσότεροι από εμάς αποκτούν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(Facebook, Twitter κλπ). Ένα σημαντικό ποσοστό των χρηστών, ανακαλύπτοντας τη δυναμική που προσφέρουν τα εν λόγω μέσα, αναρωτιέται εάν θα πρέπει να καταφύγει στο στήσιμο ενός ιστοτόπου (Website) ή μπορεί να προωθηθεί επαγγελματικά και απευθείας από τα μέσα τα ίδια. Πλατφόρμες όπως το Facebook εξάλλου κινήθηκαν αρκετά νωρίς προς αυτήν την κατεύθυνση, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργήσουν την "επαγγελματική σελίδα" τους (Fanpage) στο Facebook. Η διαδικασία δημιουργίας μίας σελίδας στο Facebook είναι τετριμμένη διαδικασία και μπορεί να ολοκληρωθεί εντός 30' της ώρας.

Αυτομάτως γεννάται το ερώτημα, για ποιό λόγο να μπει κάποιος στη διαδικασία να επενδύσει σε μία ιστοσελίδα; Τι θα του προσφέρει παραπάνω από μία σελίδα στο Facebook;

Υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές σε αρκετά επίπεδα και καλό θα ήταν να είμαστε ενήμεροι ως προς αυτές.

Καταρχήν, σκεφτείτε τη σελίδα σας είτε στο Facebook είτε στο ευρετήριο της Google π.χ. ως τη βιτρίνα της επιχείρησης σας. Πρώτα θα πρέπει να σας δούνε/βρούνε οι υποψήφιοι πελάτες σας και μετά καλείστε τον οποιονδήποτε επισκεφτεί την επιχείρηση σας (ή τη σελίδα σας), να τον μετατρέψετε σε πελάτη. Η λογική λέει ότι όσους περισσότερους επισκέπτες έχετε, τόσο περισσότερους πελάτες θα έχετε. Άλλο πράγμα να δούνε 10 πελάτες τη βιτρίνα σας και άλλο να τη δούνε 100 πελάτες.. Οπότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι ένα σημαντικότατο κομμάτι της προώθησης, έχει να κάνει με το πώς θα οδηγήσουμε το κοινό στη βιτρίνα της επιχείρησης μας (είτε αυτή λέγεται σελίδα στο Facebook είτε είναι ένας πλήρης ιστότοπος (Website).

Αναλογιστείτε το εξής λοιπόν: Εάν ψάχνετε για ένα φορητό υπολογιστή ή μία τηλεόραση ή εν πάση περιπτώσει ένα εξεζητημένο εξάρτημα που σας βγήκε ελαττωματικό, που θα αρχίσετε την αναζήτηση σας; Το πιθανότερο είναι να δοκιμάσετε στην Google ή σε κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης. Επίσης, όταν ψάχνετε για κάποιο είστε πιο αποφασισμένος να το αγοράσετε. Στατιστικά λοιπόν στα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησης σας, βρίσκεται και ο άνθρωπος ο οποίος θα πραγματοποιήσει την πώληση για εσάς. Εξ ου λοιπόν και είναι πολύ σημαντικό να είστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google π.χ. Στατιστικά, οι χρήστες δεν κοιτάζουν πάνω από τα 20-30 πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης για να βρούνε πληροφορίες σχετικά με αυτό που ψάχνουν.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο. Προβαίνετε σε μία ανάρτηση την οποία και την προωθείτε στο κοινό σας (ή και μη, πληρώνοντας για διαφήμιση σε μεγαλύτερο εύρος κοινού). Ενίοτε έχουν τη λογική της προσφοράς. Αν λοιπόν στη δημοσίευση σας π.χ. στο Facebook έχετε προς πώληση ένα εξάρτημα αυτοκινήτου, ακόμα και να τη δούνε χιλιάδες χρήστες, εάν εκείνη τη στιγμή δεν ενδιαφέρονται για τον οποιοδήποτε λόγο για το εξάρτημα αυτό, η λογική λέει ότι δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί κάποια πώληση εκ μέρους σας.

Αυτό σημαίνει ότι είναι άχρηστη η δημιουργία σελίδας στο Facebook; Κάθε άλλο. Απλά δεν προσφέρεται για τέτοιου είδους πωλήσεις. Προσφέρεται όμως για αντικείμενα γενικού ενδιαφέροντος, πραγματικές προσφορές, πράγματα που το ευρύ κοινό ενδιαφέρεται ενίοτε να αποκτήσει Επίσης, μέσω των κοινοποιήσεων που επιτρέπονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η δημοσίευση σας μπορεί να έχει τεράστια απήχηση. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι άμεση επαφή μέσω των σχολίων και της αντιμετώπισης των αρνητικών κριτικών με τους χρήστες!

Ένα άλλο ατού του να έχει κάποιος έναν ιστότοπο(Website) και να τον χρησιμοποιεί προς όφελος του, είναι ότι χρησιμοποιώντας τα σχετικά εργαλεία, μπορεί να δει τι ψάχνουν οι χρήστες στην Google σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησης του και να εστιάσει ακριβώς σε αυτό. Σε αυτό που ζητάει το κοινό..

Τελικά, τι είναι καλύτερο για εσάς; Και τα δύο. Απλά είναι διαφορετικά.

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS
elenfrdeites

Log In or Register