Menu

Πρόβλημα στον Εγκέφαλο Υδραυλικού Τιμονιού σε Peugeot 107.

  • Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
    (2 ψήφοι)
  • Κατηγορία ΑΡΘΡΑ
  • Διαβάστηκε 3976 φορές

 

(Μπορεί η παρούσα λύση να εφαρμόζει και σε Citroen C1 όπως επίσης και σε Toyota Aygo)

Τις προάλλες, ξαφνικά και ενώ κινούμουν κανονικά με το Peugeot 107 μου, παρατηρώ ότι μου έχει ανάψει το λαμπάκι P/και το υδραυλικό τιμόνι άρχισε να συμπεριφέρεται ως να μην έχει υδραυλική υποβοήθηση. Συνέχισα τη διαδρομή μου έως ότου έφτασα στον προορισμό μου. Ψάχνοντας τι μπορεί να συμβαίνει, αντιλήφθηκα μετά από αρκετό διάβασμα στο Internet ότι το πρόβλημα προέρχεται πιθανότατα από τον εγκέφαλο του υδραυλικού τιμονιού (δεν ήξερα καν ότι υπήρχε εγκέφαλος για τη συγκεκριμένη λειτουργία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η αρχική μου υπόθεση ήταν ότι επρόκειτο για πρόβλημα στην τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού).

Επίσης, όταν διάβασα για το κόστος του εγκεφάλου για καινούριο έκρινα ότι είναι δυσανάλογα ακριβό συγκριτικά με το κόστος όλου του αυτοκινήτου. Προτιμούσα να το αφήσω έτσι. Ο εγκέφαλος ο συγκεκριμένος βρίσκεται στην θέση όπως παρουσιάζεται παρακάτω, πάνω από το πεντάλ του συμπλέκτη, πίσω από το πλαστικό πάνελ που έχει τις αποθηκευτικές θήκες αριστερά και δεξιά της κολώνας του τιμονιού (στην εικόνα παρακάτω φαίνεται σε ένα δεξιοτίμονο Peugeot 107).

p107

Το να βγάλετε τον εγκέφαλο από την θέση του είναι λίγο πιο δύσκολο από ότι φαίνεται. Περιλαμβάνει η διαδικασία να βγάλετε τις 4 φύσες που διαθέτει ενωμένες και οι οποίες αποσπώνται εύκολα. Επίσης στην δική μου περίπτωση, ο εγκέφαλος ήταν στερεωμένος στο πάνελ με 3 βίδες οι οποίες και ήθελαν 10άρι κλειδί (ή καρυδάκι, όπως βολεύεται ο καθένας). Η μία η βίδα (η επάνω), όμως δεν είναι καθόλου εύκολο να βγει.. Θέλει πολύ μικρό σε μέγεθος κλειδί που να χωρέσει εκεί μέσα και να οπλιστείτε με πολύ υπομονή.

Αν υποθέσουμε ότι τον βγάλατε τον εγκέφαλο μπορείτε να τον βγάλετε από την θήκη του πολύ εύκολα. Οπότε και θα εμφανιστεί η πλακέτα του.

107 001

 

Η πλακέτα η δική μου περιλάμβανε και δύο (2) ρελέ  OMRON G8QE-1A-12vdc.

omron relay

Τα ρελέ τα προμηθεύτηκα με λιγότερα από 25 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών). Αλλάχτηκαν τα ρελέ στην πλακέτα και έκτοτε κανένα πρόβλημα.

Σημείωση: Αναφέρω καθαρά την προσωπική μου εμπειρία. Σε καμία των περιπτώσεων δεν υποστηρίζω ότι αποτελεί λύση και στη δική σας περίπτωση.

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΔευτέρα, 03 Αυγούστου 2015 20:32
επιστροφή στην κορυφή

Login or Register